Plein 44 Administratie en Advies is een administratiekantoor dat graag uw administratieve zorgen uit handen neemt, met persoonlijk aandacht voor u en uw bedrijf.

De voordelen van Plein 44 Administratie en Advies

–  een persoonlijk betrokken contactpersoon: telefonisch mobiel bereikbaar en binnen 24 uur reactie op uw mail;

–  een voordelig uurtarief: uw administratie kan mogelijk efficiënter worden ingericht, daarnaast zullen uw administratiekosten gegarandeerd dalen. Ook is een prijsafspraak mogelijk, waarbij u maandelijks een vast bedrag betaald;

– een overstap naar Plein 44 Administratie en Advies hoeft niet veel tijd en moeite te kosten;

–  alles kan digitaal worden geregeld zoals u dat zelf wilt: zo heeft u altijd de laatste stand van zaken en kunt u ook via Whatsapp de laatste ontwikkelingen bespreken;

–  uw administratie blijft up-to-date zodat u op tijd kunt bijsturen, u tijdig gebruik kunt maken van fiscale voordelen en geen vragen achteraf krijgt over dat ene bonnetje van een jaar geleden;

–  flexibele werktijden: ook na 17.00 uur bereikbaar.

Bent u geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact op. Ook is een kennismakingsgesprek bij u op locatie mogelijk, uiteraard geheel kosteloos.